Monday 31 July 2006

RR - július

Itt van hát a JJ-RR. Egy - kettőre megvolt, és élvezetes volt hímezni :)

Yola kendője volt nálam ebben a hónapban (nah jó, csak egy kis töredékében, mert Amy haladékot kért családi okok miatt). Egy napig csak a tűzést csináltam rajta. Jó sok volt. De megérte, mert nagyon édes kis darab lett!
És olyan különös: ugyanazt a három zöldet használjuk minden hónaphoz, mégis: minden hónapban más-más hatást vált ki!

A franciásból Gyerkőcök kendője volt nálam. Nem tudom, milyen vászonra hímeztem, és sajna ő sem emlékszik rá :D Sajna a végeredmény nem teljesen tökéletes: nem volt egyenletes a szövése! A mintát itt-ott átrajzoltam, becsempésztem az ő életét is.
Pl. azt, hogy a kedvenc száma a 21, aztán azt, hogy járt külföldön (kétszer is - ez a kisautó a kendőn), meg hogy gyerekkorában szerette nagyon a gyümölcsöt (gyümölcskosár). Remélem, tetszeni fog neki!


Egyébként ajándékot hímeztem egy kismamának, meg a hugimat pátyolgatom, mert nálunk van egy hétig. Folyton hímzünk - sokkal gyorsabban haladok így, mert nem figyelek annyira a számítógépre, csak a tűre és a számra :D (az is jár, főleg nekem)
Ritus hímzett egy ems cicát, amit szinte azonnal ráragasztottunk egy műanyag dobozra (azaz "aktuális hímzéseket tartó dobozra"), ami előző életében kis tejesitaltartó doboz volt. Most egy Simple Heritage mintát hímez. Egész jól áll! Még ma befejezi a kutyát, jöhet a keret. És szinte két nap alatt megvan neki ez is!

Most megyek, tekergetem kicsit a dmc fonalaimat... :)

No comments: