Wednesday 23 August 2006

Nyugi van...

Nem kapokodok, nem rohanok.

Ma mégis sikerült vennem egy határidőnaplót. Ugye, az enyém aug. végén lejár, és az újat kellene már használjam, de nem akartak olyan méretet hozni, ami nekem is tetszene. Volt egy jó nagy, ami az A5nél nagyobb, de nem tetszett. Meg nem is volt szabványméret. A tavalyi meg az azelőtti tetszett, pont akkora volt, mint a kisméretű füzet - így összefogtam a jegyzetfüzettel, ha mentem valahova.
Szóval vettem. Olyan notesszerű, hosszúkás alakja van. Persze, beindult a fantáziám, hogy mit tegyek rá. Megvan az igazi. Bent Creek - Homestead (Snapperville sorozat). Aranyos cicó, házikó, fa. Mi kellhet több egy határidőnaplóra?
De mégsem kezdhetem el, mert már belekezdtem az iv-RR-be. Azt be kellene fejezni előtte.

Vagy mégsem?

De...

Jah, a JJ-RR kész :)

5 comments:

Anonymous said...

Hajrá-hajrá RR, hogy elkezdhesd és felöltöztethesd a naplódat. Nem mehetsz a suliba szép tanári napló nélkül :-)

Anonymous said...

Arról már most lekéstem: mindjárt indulok suliba.

Anonymous said...

húúú.. ez nagyon tetszik!!! tedd addig a fiókba a másikat! :DD

Anonymous said...

ja, és Judit voltam.. Már megint elfelejtettem a nevem odaírni.:DDDDDDDDDDDD, bár ezen már biztos nem is csodálkozol. Ez a BC meg haladósnak néz ki, hamar meglennél vele.

Anonymous said...

Van egy ötletem :-))) Ha vasárnapig nem fejezed be az RR-t, akkor állj neki :-)