Thursday 4 January 2007

Vallomás

Még nem ért hozzám a mintakendőm, de már kész van. Roni elküldte a fotót róla. Ő csinálta az egész közepét :)

Mi lesz a sorsa? Hova fogok kitenni? Nem tudom. Még nem döntöttem el. Pedig volt rá kilenc hónapom ;)
Más ennyi idő alatt felkészül az anyaságra, én meg képtelen voltam határozni, hogy mi legyen ezzel a képpel...

Valahogy ez nem olyan hímzés, mint a többi. Ez más. Nagyon sok részletében rólam szól, benne vagyok, az én jelentéktelen életemet meséli el. Másnak legalábbis az, nekem pedig... emlékek, nyaralások, költözések, születés, férjhezmenés, találkozások, barátságok apró mozzanatait mesélik el. Ha kitenném egy olyan helyre, ahol bárki megnézhetné a legapróbb nehézség nélkül: olyan, mintha kiadnám magam. Sőt, úgy adnám ki magam, hogy ezt nem is kérte!
Ez az én intim énem. Közel lesz hozzám. Ráadásul olyan emberek is hímeztek bele, akiket nagyra becsülök, szeretek!

---

Bár elhatároztam, hogy többet nem lesz RR, azért még szeretnék egy kendőt, nem RR-t... Egy kendőt, amire szeretném, hogy a számomra fontos emberek hímezzenek! Ha ők is akarják...
Egy tárgy, ami már akkor nagyon fontos nekem, mielőtt még tudnám, hogy is fog kinézni... :) Egy kincs :)
Nem különös ez?

4 comments:

Anonymous said...

Évi! ez valami csodaszép lett!

Anonymous said...

Ne érezd úgy, hogy kiadod magad, hisz azok az érzések, amiket felszínre hoz a látványa, azok benned élnek.
Amikor elkészültem a páromnak a Vervaco-s Csókkal, akkor az jutott eszembe, hogy az alatt a hosszú idő alatt, amíg hímeztem, mennyi mindent megélt ez a kép. Voltam, lelkes és szomorú, voltam kedves és haragos, számtalan dolog történt bennem és velem ezalatt az idő alatt, amit csak én tudok. Ám, ami ott volt mindig az a szeretetem volt.

Anonymous said...

Igen, ettől ér olyan sokat ez a hímzés... :)

Anonymous said...

érdekes,amit írsz...nem kell attól félned,hogy mindenki jelkulcsot kap hozzád ha ezt közszemlére teszed...abba az illúzióba ringatom magam,hogy ismerlek egy kicsit:), de hidd el, nem sok mit hámoztam ki...olyan dolgokat látsz benne, amiket csak te láthatsz ... szóval mehet a nappaliba...én oda tenném...kár lenne a hálóban dugdosni:)...finom meleg színei vannak...illenek egy nappali hangulatához... barna, mályba, fáradt rózsaszín..bordó...ezek a Te színeid...és mintha az ülőgarnitúrátok is ilyen lenne(bordó)... bársony és mályva.. jó páros :))