Sunday 27 May 2007

Blackbird - Sweet heart

Befejeztem a kis mintámat :) A kis aranyos tényleg apróka lett! 60*96 szem méretű a minta, a végeredmény: 5,2 cm*8,4 cm. Még a kisollóm is hosszabb. Pindurkát.
Az a nagy baj, hogy minden kis vacak darabkát elteszek azzal a felkiáltással, hogy jó lesz még valamire. És rendszerint igazolom magam. Mint most is. Ezt a mintát a teásom széléről leesett darabkájára hímeztem! Remekül elfér rajta, még keretbe is be tudtam szorítani!

Így hát legközelebb is elteszem a maradék darabkákat, akár tenyérnyi anyagokat is. Hm, igazi gyűjtögető életmódot folytatok.

Azt hiszem, zsebkendőtartót készítek belőle! Találtam két gombot is, de még nem döntöttem el, melyiket varrom fel rá! Az egyik egy püspöklilás, mélyebb árnyalat, a másik inkább olyan sötétbarackos. Szerintetek melyik jobb? Mindkettő nagyon apró gombocska, max. inggomb lehetne. De a minihímzésre: minigomb dukál :D


Kiválasztom az anyagot a kulcsos-lakatos SAL-hoz :D

No comments: