Saturday 23 June 2007

Ha száz életem volna...

Most döbbentem rá, hogy jövő héten értekezlet, és akkor akarom meghálálni sok-sok szívességét egyik kolleganőmnek. Jaj, hímezni akarok neki valamit! Talán egy fürdőrucis zsákocska lesz, elvégre meetengről egyből nyaralni mennek. Az a szőrösszívű nem engedte el... :((

Meg másik kolleganőmnek is akartam adni valamit, most volt az államvizsgája. Meg konkrétan akarok varrni valamit egy barátomnak (nem írom ide konkrétabban, talán olvassa), de van egy apró gondocska: nem tudom, hogyan kellene :((

Hű, megyek alkotni gyorsan-gyorsan.

U.i.: a horgolóköreim már több, mint egy órásak. Őrület!

3 comments:

hortenzita said...

Na, én is pont ezekről a megnövekedett kerületű és időrabló körökről panaszkodtam a múltkor!

Ami said...

Hát, én is el tudnám viselni, ha mondjuk 48 órából állna egy nap!

Aranyalma said...

Bátor vagy, hogy egyáltalán belekezdtél! Én nem merek, mert általában félek, hogy nem lesz jó a méret, vagy nem lesz olyan csinos, mint terveztem. Ráadásul egy újságban megnéztem egy helyes felső leírását és a képpel összehasonlítva alapból rossz volt. (Szaporítással kezdett úgy csípőtájékon.) Szóval sosem akar megjönni a kedvem egy ruhadarabhoz!