Saturday 9 June 2007

kulcsos SAL 2.

Utolértem magam :)
Vasárnap jöhet a harmadik rész :))

Sőt, van egy jó hírem! Egy nagyon-nagyon régi ismerősöm, akivel utoljára gyerekkoromban találkoztam (és megtalált iwiwen): kiderült róla, hogy szereti tildát, debbie mummot és mindenféle country-s dolgot :) Mutattam neki a blogot, és megtetszett neki is a kulcsos sal! Velünk tart :)
Egyelőre én fogom mutogatni a munkáját.

A színeket, amiket választott: még én se tudom. De nagyon várom azt az emilt, amiben a fotó van!

6 comments:

Aranyalma said...

Á, rólam van szó! Magamra ismertem! Puszi mindenkinek: Mariann

bucilla said...

Nagyon szép lesz, jó hogy újra kezdted, ezen az anyagon tényleg sokkal jobban mutat!

Szia Mariann! Én is várom a fotót:) De jó! most már akkor négyen vagyunk!

hortenzita said...

A kulcsosodnak kimondottan jót tett az újragondolás. Elismerésem az önkritikáért.

Anonymous said...

Nagyon tetszik nekem ez a minta! Meg a színei is szépek. Kíváncsian várom a folytatást! ;-)

Cserny Cherry Ildikó said...

Nekm tetszett a kékes-zöldes színű kulcsosod is, de ez még szebb lett valóban! :D Ügyes vagy!

Judilla said...

Tényleg mutatósabb ez a variáció. De...
Mindent "ezerféleképpen" lehet megcsinálni. És egyik jobb, a másik talán kevésbé. Elsőre pedig sokszor nehéz eldönteni, melyik is a megfelelő.;)