Sunday 16 December 2007

Csodás hét :)


Legalábbis ajándék szempontjából :)
Bucilla, nagyon köszönöm a kötött sálat és a sok-sok apróságot! :)
A csokikat már sajna nem tudom megmutatni - túlontúl finomak voltak...

---

A másik meglepetés: multis ismerőseim közül egy kanadai nő, Ellen, játékot hírdetett. A részleteket nem közlöm, mert ottani mélytitok :) - a lényeg: a megfejtők közt kisorsolt ajándékokat. Én voltam az egyik szerencsés :))
Tudjátok, olyan furcsa és különleges ez az egész. Van egy oldal, nagyrészt arctalanul teszünk - veszünk ott, az ember komolyabban bele sem gondol abban, hogy a felhasználók mögött érző, élő lények vannak :) Most egy újabb jele volt annak, hogy mennyi jó érzésű ember van a világon! Hisz ennek a játéknak nem volt igazán visszacsatolása... Úgy értem, hogy Ellen játékot indított, de nem volt kérése felénk, amivel meg kellene hálálnunk. Azért én meg akarom... Megtartottam a borítékot a címmel. Egy ilyen önzetlen ember megérdemel egy kis meglepit :)
És íme az ajándékom (a csomag két oldala):

No comments: