Monday 23 June 2008

Kicsinyuszi gazdija

Íme unokahugi, az új nyuszijával játszik (jaj, az ott igen, egy Barbie hajó...).
Nagyon szimpatikus volt neki az új nyuszi, azt vitte magával az állatkertbe, ahova a harmadik születésnapja alkalmából vándoroltak el. Véletlen eltaláltam a ruha színét. Sejtettem, hogy valami erős pink, rózsaszín megfelel, de az, hogy Linán is épp ez a színű ruha lesz: nem sejtettem.

Nyuszi úrhölgy már új, kisebb, gyermekbarátabb verzió. A ruhákat le lehet venni róla, elvégre tuti, hogy öltöztetni is szeretné (a másik nyussznál odaöltöttem a ruhákat a helyükre). Azt mondtam, hogy a kalapka mindig maradjon rajta (főleg, mert oda kellett öltenem), de a többit lehet cserélgetni. Lila kalapkát kapott, meg nadrágot - horgolt pink ruhácskával.
A lényeg: kis gazdája örült neki. Meglátjuk, mennyire tartós az öröm.

***

This cute girl is Napsugár (it means Sunshine and it is a very rare and strange name in our country...), my niece. She is 3 years old now and she got my hand sewed bunny in pink crocheted dress and long purple trousers :) It was funny: when we arrived to them and gave her the bunny - Napsugár's dress has the same colour as the bunny dress :D

4 comments:

KicsiKató said...

Hát, a tartósság ebben a korban ritka madár:)), de a mosoly őszinte!!:) Jó lett a nyuszkó és klassz, hogy váltható a ruhája!

Anonymous said...

nagyon édesek !! :)))Dia (raefd)

enigma said...

jó családba került a nyuszilány, új mamácskája szemmel láthatóan el van tőle ragadtatva :)

Tündérke said...

Tündéri az unokahúgod, édes lett a nyuszkó is :-)