Thursday 24 July 2008

Azért a sok díjtól nem fogok elvarázsolódni, közben alkotgatok. Jogsi-elemeket is... meg kötök is, meg hímzek is. Részben magamnak, és dolgozok az erdélyi projekten is.
Most az ölemben mondjuk egy saját kötés van. Egyszer lidl-ben vettem akcijósan zöld-vízzöld-kék-zöldessárga színű multicolour 100% pamutfonalat, ami nagyon vidám és színes, és csak 30 deka van belőle. Pótolni nem tudom, mert ez végkiárusítás volt, és vastagabb az itthon kapható pamutoknál, így addig nyújtózok, míg a fonal tart. Így elkezdtem egy fentről-lefele, kerek, mély nyakkivágású, rövid ujjú raglánpulcsit. Vagy fogyok. És köthetek egy hosszú ujjasat...
Közben folyamatban van az LHN mintám :)
És tegnap este bevégeztem egy kötött kincs-tartót az erdélyi projetkbe :) Alul kezdtem, az alja körlap, és az alsó felén belekötöttem egy sor színes gyöngyöt :)

No comments: