Thursday 24 July 2008

Kreativ Blogger

dKreatív blogoló vagyok, legalábbis Judilla és Móka és Katica és Polly és + Mismouth így gondolja. És én nagyon köszönöm az elismerését! Sokat számít véleménye! Bár a kreatívkodásom nem az én érdemem, inkább anyukámat illetné, akitől a géneket örököltem... Bár ő más generáció, más eszközökkel alkot, de nagyon szépen! Szépséges goblenek lógnak a falakon, kiskoromban folyton az ő kézzel kötött pulcsijaiban lógtam, sőt, kabátkám és sapekom, szoknyám is volt!
- Kicsit elszaporodtak a díjak, nem gondoljátok? -

Az én 5 választottam (nem minőségi sorrendben):


A szabályok a következők...
1. Kiteszem a logót a blogomra.
2. Kiírom annak a személnek a nevét és blogját, akitől kaptam.
3. Jelölök 5 blogot.
4. Jelölök 5 blogolót, linkelem.
5. Üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban.

1 comment:

Polly said...

köszönöm a díjat :) és te is nézz be a blogomra!