Monday 19 January 2009

Pecsétkészítés és zongorakesztyűk



Kipróbáltam ezt a módszert. Mivel nincsenek szerszámaim, azzal kapartam-vágtam, ami kezem ügyébe került (pl. sniccer, manikürkészletből soha nem használt bőrkevágó - legalább valami haszna is van). Mi mást csinálhattam volna, mint gombolyagot, két tűvel;)?


Kötöttem három zongorakesztyűt, már a tulajdonosoknál van, sőt! A lányoknak nagyon tetszett :D Mindegyik más, mindegyiket úgy terveztem, hogy valami újat mintát használhassak benne. A kísérőkártyát pedig a magam gyártotta pecséttel díszítettem. Bár tudom, nem nagy valami, azért szerettem csinálni :)

13 comments:

Timici said...

szuper lett, szerintem nagyon jó kis pecsétet csináltál;o) ügyes vagy!
te is radírból faragtad ki?

helen said...

Igen :D

mariah said...

Szuper jók a kesztyűk, meg a pecsét is nagyon ötletes. Nagyon ügyes vagy!!

enigma said...

hát, csak irigykedem...lehetne veled egyezkedni kesztyűügyben?...vagy cserebere, vagy megvásárolom, ami neked jobban megfelel...:)

Barbi said...

Nagyon jó lett! Igen is nagy valami!

helen said...

Enigma: most épp el vagyok havazva kötésügyileg :) De megadod az emiled?

Rain said...

Ez a pecsét marha jó!! És a kesztyűk is szokás szerint gyönyörűek! Mamámtól kaptam fonalat még karácsonykor, szeretnék belőle hasonlót varázsolni, bár eddig a sálnál nem jutottam tovább, de mindent el kell kezdeni valamikor :))

Edige said...

Nagyon ügyes vagy! A pecsét tökéletesre sikeredett.

Anonymous said...

Újabb szuper ötlet, köszönöm!

A kesztyűk is nagyon jól néznek ki, pláne, hogy javul az idő, lehet őket hordani.

martimez said...

Jó lett a pecsét,pedig nem egy könnyű minta...

Anonymous said...

Új játék! Szeretnélek az idei terveidről kérdezni.

csutkailda said...

Rövidesen angyalkák szállnak a házatok tájára.

enigma said...

cserhatikrisztina@gmail.com