Monday 23 March 2009

Fekete iphone tok - női verzió


A tokocska vékony, fekete fonalból készült, 2,75 mm-eres zoknikötőtűvel. Természetesen a mintához a jól bevált japán könyvet lapoztam fel, abban olyan sok szép, finom minta van :)
Záródásképp itt is patentmintát, illetve egy kis fehér, selyemszalagot használtam.

A hátulja egyszerűbb mintával készült.
Annyi tecnika van még, amit szeretnék megismerni, folyton tanulok valami újat :) Itt pl. úgy kötöttem az egészet, hogy nemcsak nincs varrás rajta sehol (még az alján se), de sikerült úgy megkötni, hogy az alján részen (ahol kezdtem) úgy állnak a szemek, hogy egyáltalán nem lehet felfedezni, hogy hol kezdődik! A szemek pont úgy állnak és néznek ki, ahogy kell nekik. Ezt már szeretem :) Eddig kicsit másképp kötöttem az aljarészt, és azért fel lehetett fedezni, hogy kissé másképp csavarodnak a szemek. Most már nem :)

További fotók ITT!

8 comments:

Babra said...

Szépséges, bár belevalóm nincsen, de azért jó ránézni:D

Anice kötős blogja said...

Aranyos kis apróság lett!

Anonymous said...

Nagyon szèp, elegàns lett. Tènyleg nagyon finom munka.

Ami Szigeti said...

Nagyon csini!

szazu said...

Király már megint, amit alkottál... milyen japán könyvet emlegetsz??

Christine said...

Fúúú, ez tényleg csini lett!! Persze nem is vártunk mást:))

Polly said...

Nagyon jól néz ki!

Anonymous said...

Bárcsak lenne belevalóm! Nagyon el tudnám rajta képzelni ezt a ruhát.