Tuesday 3 March 2009

Hála és öröm

Tudjátok, mikor kiraktam a kíváncsiságomat, és feltettem pár kérdést, aminek neve egyébként közvéleménykutatás... azon elmélkedtem, hogy lehet, hogy senki se fog válaszolni. Fel kellene ajánlanom valami díjat ahhoz, hogy rá tudjak venni pár embert, hogy ha már erre jár, kattintson párat a kedvemért. Aztán úgy gondoltam, hogy próbára teszem az oldalt, magamat... és megleptetek.

Kereken 100 szavazat érdezett be, tőletek. Nem fogok senkit se untatni a kielemzéssel, főleg, mert eléggé tiszta képet ad :) Egyrészt az erre látogatók számáról... meg arról, hogy kik is keresik a társaságom, meg hogy mit is csinálnak épp és hogy milyen korosztályhoz tartoznak...

Szeretném megköszönni annak a 100 embernek, aki vette a fáradtságot és időt nem kímélve statisztikába adta magát :) Főleg azért, mert mindezt önzetlenül tettétek. Nagy szó ez manapság!

És hogy megmaradjon ez, emléknek... Íme, az eredmények:

nő - 95 (95%)
férfi - 0 (0%)

18 év alatti - 0 (0%)
19-22 éves - 2 (2%)
23-30 éves - 28 (28%)
31-40 éves - 46 (46%)
41-50 éves - 14 (14%)
51 éves elmúltam - 6 (6%)

dolgozok - 52 (52%)
családozok - 43 (43%)

Votes so far: 100

2 comments:

Dora said...

Ez tök jó, hogy ilyen keres számúan megválaszoltuk :)

Érdekes egyébként hogy tulajdoképpen jó tág életkort vonz a blogod :) Ez tök jó!

Ányi said...

Én is egy voltam a 100ból, de ha lesz még szavazés, máskor is szívesen szavazok ;-) Mert megérdemled :-)