Sunday 17 May 2009

Csipetnyi luxus rohangálós hétköznapokra

- további fotók ITT - eréhető ITT

Már pár napja kész van eme kendő, csak nem volt elég fény ahhoz, hogy fotózzunk (párom, mint masiniszta játszott szerepet azokon a fotókon, ahol én vagyok a modell). Egyébként nagyon furcsa egy időjárás van, az előbb még hét ágra sütött a nap, most újra esik. Valakinek szólnia kellene az időjáráscsinálónak, hogy az áprilisnak végeeee!


Szóval kendő. Maga a kendő nagy része egyszerű, visszafogott mintájú, hagytam a fonalat érvényesülni. A szélét megbolondítottam egy kis csipével. A fonal nagyon finomra kezelt gyapjúfonal, multicolor színben (barnás-rozsdavöröses szín váltakozik szürkés-kékes árnyalattal).

Hogy kinek ajánlom? Mosolygós romantikus realista nőknek, akik szeretik a visszafogott, hivalkodásmentes stílusban előadott luxust.
Mindezt hűvös napokon, utcán futkorászni, vásárolni, kávézni, könyvtárban elviselni a légkondit... Jó, ha ott lapul a táskában...

Méret: 120*80*80, de ez még nyújtható, köthető, csavarható
További leírás és elérhetőség meskán.


8 comments:

Polly said...

Gyönyörű kendő :)

Melinda said...

Szerintem is!;)

Babra said...

Csatlakozom:D

Barbi said...

Annyira, annyira tetszik! :)))

Unknown said...

hű, ez nagyon tetszik :) bár kávézni és könyvtárazni sajna nem érek rá, futkorászni annál inkább :)

Judilla said...

Klassz lett! Tetszik ez a nagyon egyszerű alap, megfejelve a csipkével. Pont ilyesmit képzeltem el egy következő kendőmhöz.:)

Melinda said...

Csodaszéép lett!

Szihaj said...

Gyönyörű, mint ahogy azt tőled megszokhattuk :)