Sunday 28 June 2009

Mariann meglepetése :)

Mariann nyereményét szeretném megmutatni nektek. Már régóta készülök erre, de annyira szétszórt vagyok mostanság, hogy... nagyon. :)

Íme Dönci hímzésbe örökítve... csupakockás anyagból, aranyos szöveggel... Nagyon jó ízlésű Mariann kitalálta, hogy mennyire szeretem a kutyorgot, de azt is, hogy még az utca macskája is nagyon kedves számomra :)) Sőt, Dönci számára is :))

Egyébként most a fotelon tartom, ahol kötögetni szoktam... de valószínüleg kap a pár karikát és a falra kerül. Ott kevéséb lesz ígénybe véve.

Mariann, köszönöm a meglepetést!

További fotók Mariann blogján láthatóak :)

4 comments:

Melinda said...

Nagyon édes lett!

Aranyalma said...

Nagyon szívesen! :) Egyszer "véletlenül" kérdeztem egy macskás kérdést, piszok módon hátsó szándékkal... :)) Valahogy muszáj kideríteni dolgokat. :)
Egyébként én is időhiányban szenvedek, pedig nekem is lenne mutatni valóm! :)

Polly said...

Nagyon jópofa ajándék :)

Kukk be hozzám!

mariah said...

Nagyon aranyos lett!!
Nézz be hozzám, vár téged egy díj.