Monday 31 May 2010

Félix



Felix neve latin eredetű, azt jelenti, hogy boldog, szerencsés. Nagyon dörzsölt kispasi ám, nem hagyja, hogy csak úgy szótlanul elmenj mellette. Minimum buksisimi, vagy mosoly, netán egy kis csoki is maradhat a sapijában... S mivel ő egy varázsmackó, gazdijának is csupa boldogságot és szerencsét hoz - de azért ne feszegesse azokat a határokat...

Nagy buksijára nagy simléderes sapka való. Csak úgy csibészesen fejére csapja és már megy is dógára. Legszívesebben minden vasárnap beülne valahova gazdival egy kupa sörre. De ne hallgassatok rá, hiába kérlel szépen ártatlan, nagy szemeivel, a söröcske nem áll jól neki! Inkább egy nagy pohár bodzaszörp, az való neki, ráadásul még szereti is... Főleg a mézzel készültet. Így gazdi is , ha nem akar sértődést, maradjon otthon, élvezze a kilátást... és bozdaszörpözzön.

Amit még nagyon imád a mi kis Félixünk: a bárány alakú felhőket. Lesi is őket szorgalmasan... csak engedjék közel az ablakhoz!

Aztán néha, mikor olyanja van, fogja a sapiját, belecsücsül, csónaknak képzeli és hajózik egy órát vagy kettőt... Tudjátok, mindenkinek kell egy kis kikapcsolódás, amikor egyedül van és rendezgeti zsúfolt gondolatait.

***

Félixhez a régóta őrizgetett, Franciaországból származó mohairomat használtam fel. Csak egyetlen gombócom volt, sokáig dédelgettem, nem tudtam eldönteni, hogy mit is készítsek belőle... De már megtaláltam a megoldást :) Vaskos fonal, jó volt vele dolgozni. És állati puha lett - a szőrösségről nem is beszélve. Tényleg jó simizni a buksit :))
A sötétebb szürke testrészekhez pedig tiszta, sötétgrafit színű gyapjút használtam. A kezét-lábát lehet forgatni mindenféle irányba, alaposan rögzítve van a testéhez.

A sapihoz és a sálhoz szintén gyapjút használtam, a sál csíkozásához ugyanazt a fonalat használtam, mint a simléderes sapihoz. A sál - egyébként - annyira megtetszett, hogy lehet, hogy valami hasonlót felnőtt méretben is készítek.

Félix igazi tenyérbemászó, egyedi kis lény, egy valódi naffejű mackócsaládtag. Nem készül belőle több, így gazdija biztos lehet benne: egyedi, mint ő maga. Az egész világon csak neki van pont ilyen Félixe :))

További fotók ITT :)

7 comments:

Polly said...

Nagyon helyes kispasi :) és az a kis elárvult tekintet :DDD

orsolya vanessza kiss said...

Nekem most egy bluse ( így írják? :) ) énekes jut róla eszembe :)

Sofie said...

Nagyon édes maci!

Norvég Halász said...

Az az enyhén félrecsapott sapi nagyon édes!

frihanna said...

Igazi szeretgetni való, babusgatható kis tünemény. :)
Gratulálok hozzá sok szeretettel!

aniko66 said...

Nézem és olvadozom! :)))

Mor til 4årig said...

Irtó vagány, imádnivaló!