Thursday 5 February 2015

Az en little cotton rabbit nyuszokam :)


Mar nagyon regota mely szerelembe estem Little Cotton Rabbit allatkaival... Evek ota sovarogtam utanuk. Olyannyira odavoltam, hogy neha elkepzeltem, hogy valahogy csak megkotom a mintat magamnak.

Aztan egyszer csak Julie, az alkoto holgy ugy dontott, hogy kiadja a mintat :) Termeszetesen lecsaptam ra! Van neki mindenfele allatkaja, nyuszitol kezdve rokaig... Erdemes korulnezni, de csak sajat felelossegre: vegzetesen bele lehet szeretni ezekbe a cukisagokba!

Szoval beszereztem. Es elkezdtem. Es megkotottem. Es most repes a szivem :)


Egy darabig eltartott, mire osszeoltogettem ezt a nyuszokat. A helyzet az, hogy minden darabja 2D-ben keszul, es ugyan en kitalaltam, hogy okos leszek, es eleve korben kotom, de a javaslat az volt, hogy varrva jobb - az is ad a tartashoz. Szoval kotottem, es varrtam, kotottem es varrtam.



Sot, meg arra is ravett a nyuszo, hogy ket szinnel kossek. Nem mondhatnam, hogy a maximalista enem elegedett a vegeredmennyel, ezt meg hatarozottan gyakorolni kell.
Az sem segitett, hogy korben kotottem a ruhacska intarzias reszet. A fonalvezetes a tuvaltasnal nem volt zokkenomentes, utolag megbantam, hogy korbe kotve kezdtem hozza.


Egyebkent tokeletes a minta! Egyszeruen tokeletes! Nem mondom, hogy mindenhol konnyu a kotese, de alaposan elmagyarazza, hogy mit hova, mennyire, milyen modszerrel.

***

Tu: 3 mm
Fonal: Big Baby, 4ply

6 comments:

Polly said...

Nagyon cuki :)
Minden elismerésem!

Julcsi said...

Óóóóó!!!! Szuper!

katica said...

De helyeske!! Nagyon ugyi vagy!!

H. Mária said...

nagyon szép munka

Yola said...

hű de jó lett, én csak irigykedek, mert nem tudom rávenni magamat semmire sem

helen said...

Koszonom a dicsereteket, bar az igazsaghoz hozzatartaozik, hogy inkabb a minta keszitojet illeti...

Yola: lehet, hogy tulsagosan elnyomta az erzekeidet a tel :) Nezegess szines fonalakat, hatha ihletet kapsz :))