Sunday 13 March 2022

Bristol mintakendok



Egy ideje mely szerelembe estem a Bristol mintakendokkel. Igaz, meg nem himeztem eredetirol kendorol keszitett mintadarabot - de maga a tema, a tortenetuk, George Muller munkassaga - nagyon elgondolkodtato es peldaerteku. Ha netan titeket is erdekel, javaslom ezt a weboldalt tovabbi olvasgatasra. 

Par hete talaltam Sassyjacks youtube chatornajan a felhivast, hogy kozzetesz egy mini bristol mintakendot. Kis aranyosnak tunt, nem kellett sokat gyozkodnom magam, hogy rakjak felre mindenfele mast :) 

A szinei nem teljesen az en szinvilagom, de szerettem volna valami mast is kiprobalni, mint a szokasos nagy kedvenc mostanaban (piros...) - es arra gondoltam, hogy a fonal vegeket tarto esztergalyolt kis dobozkam kap egy mintakendo kabatkat. Igy lett az enyem inkabb vertikalis.

Raadasul mar regota szerettem volna kiprobalni az azsurozast is, szoval ez a darabka jo gyakorlas volt arra is. Hala koszonet Katicanak es Pollynak a segitsegert, jo iranyba terelgettetek tanulashoz! Legkozelebb nem ennyire apro szovesu anyagon fogok gyakorolni!

A gombok... szeretem az eklektikus gombfelhozatalokat, es talaltam par regi darabot a gyujtemenyemben. Nemelyik olyan retro, hogy nagymamam meg divatosnak mondta, mielott hozzam kerult volna.

A hatulja kapott egy kis szalagot, igy akar le is lehet cserelni, ha netan meg egy kihivasra lenne szuksegem... es masik kabatkat himeznek a dobozkanak. 


Anyag: 64 count, minden masodik szalba oltve (sk festett)

Cerna: Gutermann pamut varrocerna (ketfele arnyalatu kek : 6526, 7325) 


***


Par forras, ami inspiralt az azsurozasban: itt, itt, itt  es itt



2 comments:

Tündérke said...

Nagyon szép a végeredmény, máskor is nyugodtan hagyd el a komfortzónádat:)
A blogban az a jó, hogy hosszabban lehet mesélni a képekről, mint instán..
Ez a gombolásos módszer nagyon tetszik :)

helen said...

Koszi szepen, Tunderke :) Jo kihivas volt, nagyon elveztem himezni :)