Sunday 29 March 2015

Mobil kabatka



Valamikor reges regen mar keszitettem ilyet. Meg az elozo telefonomnak. Ami az elozo evszazad technologiajat kepviseli ;) Az uj okoskanak is kellett valami - ugyanis jon a tel, es ha megfagyni nem is tud, fazni meg nagyon is...


Sokaig probalgattam, mire elegedett voltam a mintaval is, a tuvel is, a technikaval is.
Regota hallottam a magic loop technikarol, amit ki akartam probalni egy ideje. Ehhez egy jo hosszu korkototure van szukseg. Kiderult, hogy en ezt a technikat mar gyakorolgattam, bar egy kicsit maskepp. Minden esetre: most szabalyos magic loop-pal kotogettem. Elvezetes volt!


A kezdes turkish cast on volt - amihez ket ture van szukseg csupan, es igy elkerultem a varrast az aljanal is. Van benne egy kis csavart minta is, csavart sima is, horgolotuvel valo lelancolas. Szoval nem unatkoztam, jo moka volt :)
Ravelry-s link...


No comments: